راز خرید - مجله معرفی محصول و خرید آنلاین

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی محصولات و فروشگاه های اینترنتی

راز خرید - مجله معرفی محصول و خرید آنلاین

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی محصولات و فروشگاه های اینترنتی

خرید مستقیم دستگاه آب تصفیه کن تایوانی از وارد کننده

یکی دیگر از برند های معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی سافت واتر می باشد. این دستگاه که تحت لیسانس آمریکا قرار دارد که به عنوان اولین دستگاه هایی می باشد که وارد ایران شده است.  یکی از بهترین مدل های سافت واتردستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی با هفت مرحله تصفیه می باشد که دارا بودن فناوری اسمز معکوس و ترکیب آن با سیستم قلیایی یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی می باشد که قصد خرید آب تصفیه کن را دارند. دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از بهترین برند ها و در عین حال اقتصادی ترین تصفیه آب ها در بین دیگر برند ها می باشد. در ادامه به ویژگی های این مارک تصفیه آب که آن را در لیست بهترین ها قرار داده است اشاره می کنیم.
 دارای پمپ قوی ۱۲۵ psi بدون صدا و لرزش
 مصرف برق ۲۴ ولتی و کم مصرف بودن دستگاه.
 دارا بودن شیر تنظیم املاح.
 کاهش سختی آب
 امکان نصب به ساید دارد و حمل و جا به جایی آسان دستگاه
 اشغال فضای محدود در زیر سینک آشپزخانه
 فیلتر ممبران آمریکایی ۱۳ لایه و قدت جذب فوق العاده ی هر نوع نا خالصی و مواد مضر از جمله نیترات
 مخزن آنتی باکتریال ۴ گالنی معادل ۱۶ لیتر
 توانایی شیرین کردن آب در مناطقی که از آب شور استفاده می کنند.
 حفظ مواد معدنی مفید آب
• دستگاه تصفیه آب سی سی کا :یکی دیگر از انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی، دستگاه تصفیه آب سی سی کا می باشد. این دستگاه به اعتقاد بسیار یاز کارشناسان بهترین برند دستگاه تصفیه آب می باشد که تحت لیسانس آمریکا است. دستگاه تصفیه آب cck از سیستم اسمز معکوس RO بهره می برد و فیلتر ممبران ۱۳ لایه با دوام بسیار بالای آن تا ۹۸ درصد آلاینده های آب را از بین می برد.

با این وجود باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در حال حاضر بیشتر برندهای موجود در بازار ایران از نوع مونتاژی می باشند. دستگاه مونتاژ شده با لیسانس یا استاندارد عرضه نمی گردد. از این رو هیچ سایت یا شرکتی نمی تواند ادعای تحت لیسانس آلمان، آمریکا و ... را برای دستگاه تصفیه آب مطرح نماید. به طور کلی در راهنمای انتخاب و خرید آب تصفیه کن خانگی به چند برند معتبر تایوانی اشاره می شود. این برندها در ایران نمایندگی رسمی دارند.

برندهای معتبر تایوانی شامل سافت واتر، آکواپرو و سی سی کا می باشند.

با این وجود در بسیاری از برندها عبارت MADE IN TAIWAN دیده می شود. با مطالعه این راهنما می توانید برندهای معتبر و اورجینال را از برندهای فیک و جعلی بشناسید. در نتیجه سلامت و اصالت کالای خود را تشخیص دهید. برای اینکه بدانیم چه دستگاه تصفیه آبی بخریم باید در مورد برندها تحقیق کنیم.

بهتر است ابتدا اطلاعات لازم را در مورد اجناس با کیفیت به دست آورید و آن گاه در مورد قیمت مناسب جست و جو نمایید. برند دستگاه در انتخاب دستگاه تصفیه آب جایگاه ویژه ای دارد. برندهای معتبر با قیمت بیشتری عرضه می شوند. چون کیفیت بهتری دارند. دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت ممکن است با مواد بی کیفیت و به شکل سمبل کاری تولید شده باشند. بنابراین نیاز شما را در کوتاه مدت پاسخ خواهند گفت.
در واقع این دستگاه ها برای عملکرد طولانی و مثبت توسط نمایندگی و فروشندگان ضمانت می گردند. این ویژگی نیز بخشی از مراحل خرید دستگاه آب تصفیه کن می باشد. مشتریان باید پیش از خرید دستگاه از وضعیت گارانتی آن مطلع شوند. 

نوع خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند به شکل حضوری یا اینترنتی باشد. فروشگاه، سایت یا مکان خرید باید از نظر اعتباری در حد بالایی قرار داشته باشد. ضمن اینکه این فروشگاه قادر به تامین تعلقات و تجهیزات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی نیز باشد. قطعاً شما پس از مدتی نیاز به تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی یا دیگر قطعات خواهید داشت. بنابراین از برندهای معتبر با نمایندگی مناسب خرید کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد