راز خرید - مجله معرفی محصول و خرید آنلاین

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی محصولات و فروشگاه های اینترنتی

راز خرید - مجله معرفی محصول و خرید آنلاین

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی محصولات و فروشگاه های اینترنتی

نکات مهم در خرید دستگاه آب تصفیه کن اورجینال

در زندگی امروز ما انسان ها، داشتن دستگاه تصفیه آب یک امر ضروری و لازم است. زیرا آبی که به عنوان آب آشامیدنی از طریق لوله کشی وارد خانه های ما می شود به طور کامل تصفیه نمی شود و آلودگی های زیادی در آن وجود دارد. اینجاست که باید به فکر راهی برای تهیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی باشیم. زیرا نوشیدن آب غیربهداشتی و ناسالم می تواند ما را در برابر ابتلا به انواع بیماری ها قرار دهد. خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال این مشکل را حل می کند و مانع از ورود املاح مضر، ذرات ریز آلوده و انواع میکروب ها به بدن انسان می شود.  

دستگاه تصفیه آب اورجینال علاوه بر این که تمام آلاینده های موجود در آب را از بین می برد، می تواند یون هایی به آن اضافه نماید که برای بدن مفید هستند. آب حاصل از دستگاه تصفیه آب اصلی دارای ویژگی های یک آب سبک، گوارا و سالم است که سلامت اعضای خانواده را تضمین می کند.
 

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب اصل
برندها و مدل های مختلفی از دستگاه تصفیه آب در بازار وجود دارد که انتخاب را برای خرید سخت می کنند. زیرا افراد آگاهی کافی از ویژگی های هر دستگاه ندارند و نمی دانند کدام دستگاه کارایی بیشتری برای آن ها دارد. این که دستگاه تصفیه آب ساخت چه کشوری و چه شرکتی باشد اهمیت زیادی دارد. دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار اغلب ساخت چین، ایران و تایوان هستند که بهترین برند دستگاه تصفیه آب، برندهای تایوانی هستند. این دستگاه ها تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و استانداردهای بالایی دارند.

از طرف دیگر برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال باید به سراغ یک فروشگاه معتبر برویم تا مطمئن باشیم دستگاهی که تحویل می گیریم اصل است و گارانتی و خدمات پس از فروش لازم را دارد. فروشگاه های معتبر دستگاه تصفیه آب اورجینال، ضمانت های لازم برای کیفیت و قیمت کلیه محصولات خود را ارائه می کنند تا مشتری با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهد و هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشد.

در راهنمای خریدتصفیه آب خانگی  به بسیاری از سوال های شما پاسخ داده می شود و نکات مهم خرید آب تصفیه کن گوشزد می گردد.
فرآیند بهره مندی از دستگاه تصفیه کننده آب خانگی نشان می دهد که این دستگاه دارای فیلترهای گوناگونی برای حذف مواد آلاینده می باشد. این دستگاه ها به ۲ یا سه فیلتر مجهز هستند. با هر کدام از این فیلترهای تصفیه آب می توان بخشی از آلاینده های آب را جداسازی و حذف نمود. با این اتفاق می توان از آب تمیز و بدون آلودگی برای آشامیدن بهره مند شد.

نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آبدر این مقاله به فیلترهای مجهز این دستگاه ها اشاره می شود. جداسازی آلاینده ها با فیلترهای این دستگاه در چندین مرحله انجام می شود.

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی
فیلترهایی که در دستگاه تصفیه کننده آب به کار گرفته می شوند، از نظر عملکرد و قدرت متفاوت می باشند. در این راهنما، اطلاعات لازم درباره بهترین فیلتر تصفیه آب را ارائه می دهد.

فیلتر کربن فعال

در دستگاه تصفیه کننده شاهد انواع فیلتر تصفیه آب خانگی هستیم. نوعی از فیلترها برای پاکسازی از گرانول های کربن فعال کمک می گیرند. زغال موجود در این فیلترها قادر به حذف بسیاری از ناخالصی های آب می باشد. با گذشت زمان مجموعه ای از رسوب ها در فیلتر کربن فعال مشاهده می شوند. با این رخداد باید به فکر تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی باشید. فیلتر اسمز معکوس تصفیه آب

فیلتر اسمز معکوس یکی دیگر از انواع فیلتر تصفیه کننده ها می باشد. در این نوع فیلتر از سیستم فشار برای جداسازی ناخالصی ها استفاده می شود. در چنین فرآیندی فشار بر روی آب اعمال می شود و آب با فشار از فیلتر گذر خواهد کرد.

بهترین مارک های موجود در بازار ایران
سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران هستند که همگی در تایوان تولید می شوند و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کنند.تمام این برند ها تاییدیه های FDA,NSF,CE,QW را دارند و در بالاترین استاندارد و کیفیت عرضه می شوند.

تصفیه آب سافت واتر جزو بهترین برند های تصفیه آب می باشد که قدمت بسیار زیادی در این صنعت دارد.در ایران نیز این برند از قدیمی ترین ها می باشد که طرفداران زیادی را در طی این سالیان طولانی به خود جذب کرده است. سافت واتر دستگاه های 5 الی 8 مرحله ای را تولید کرده که از فرایند اسمز معکوس استفاده می کنند که دستگاه های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز را شامل می شود.این برند به دلیل قیمت مناسبی که دارد دستگاه های مقرون به صرفه ای را تولید کرده است که در عین حال کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب
تصفیه آب سی سی کا را می توان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب دانست که کیفیت آب خروجی آن بسیار بالا می باشد.این برند نیز از تکنولوژی RO اسمز معکوس بهره می گیرد و فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی آن بسیار با کیفیت می باشد و تا ریز ترین آلاینده های آب را از بین می برد.دستگاه قلیایی سی سی کا جزو پر فروش ترین مدل های آن می باشد که با خاصیت قلیایی که به آب می دهد آبی بدون آلودگی و قلیایی شده همراه با مواد معدنی مفید در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.دستگاه 8 مرحله ای اسمز معکوس قلیایی اکسیژن ساز سی سی کا کامل ترین مدل آن است که دارای 8 فیلتر می باشد و یک دستگاه حرفه ای برای هر منزلی است.سی سی کا از بهترین متریال و فناوری ها در تولید قطعات و دستگاه های خود استفاده می کند و شما به راحتی می توانید به آن اطمینان کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد