راز خرید - مجله معرفی محصول و خرید آنلاین

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی محصولات و فروشگاه های اینترنتی

راز خرید - مجله معرفی محصول و خرید آنلاین

معرفی و راهنمای خرید اینترنتی محصولات و فروشگاه های اینترنتی

نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی همچون انواع لوازم خانگی دیگر نیازمند بررسی نکات مهمی است که باید قبل از خرید توجه شود تا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب منزل خود را انتخاب نمایید. شرکت تصفیه آسا از مراکز معتبر فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است که با مشاوره تلفنی 24 ساعته توسط کارشناسان فروش به راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای شما عزیزان میپردازد و عرضه کننده بهترین برندهای معتبر تصفیه آب خانگی در ایران است.  


نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌تواند ما را در انتخاب بهترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی یاری نمایند و قطعا فاکتورهای بسیار زیادی را می‌شود برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل و انتخاب دستگاه تصفیه آب در نظر گرفت. بورس فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و کرج و سراسر ایران دارای تنوع بیش از 70 برند و مارک مختلف هستند.


از انواع دستگاه تصفیه آب حرفه ای موجود در بازار ایران میتوان به مارک تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی اشاره نمود. دستگاه تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت محصول قابلیت تشخیص اصلی از مدلهای تقلبی را برای مصرف کننده بسیار ساده تر نموده است. آب تصفیه کن خانگی مینروا دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت NSF بوده و در مدل های شش مرحله ای معدنی ساز مینروا، هفت مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا، هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا و هشت مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا در مراکز فروش تصفیه آب تهران و کرج عرضه میگردد.


البته مارک‌های معروف تصفیه آب خانگی شناخته شده در این بین نیز می‌باشند و امتحان خود را در جهت افزایش کیفیت آب آشامیدنی لوله کشی شهری پس داده‌اند، که امروز به معرفی بهترین برند دستگاه آب تصفیه کن خانگی در ایران خواهیم پرداخت. همچنین شما عزیزان می‌توانید جهت مشاوره، دریافت نکات مهم و راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا به صورت 24 ساعته هفت روز هفته تماس حاصل فرمایید تا بهترین گزینه‌ها را به شما عزیزان طبق نیاز و محل زندگی شما معرفی نمایند.

از جمله نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اطلاع از کشور ساخت دستگاه های تصفیه آب است. انواع آب تصفیه کن خانگی در بازار ایران ایرانی، چینی و تایوانی بوده و دستگاه تصفیه آب خارجی آمریکایی آلمانی کره ای و... در فروشگاه های تصفیه آب موجود نخواهد بود پس به دنبال دستگاه تصفیه کننده آمریکایی برای خرید نباشید. بسیاری از مشتریان مشاهده عکس پرچم آمریکا روی لیبل دستگاه ها را بر این اساس میدانند که دستگاه تصفیه آب خریداری شده آمریکایی است. در حالی که سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis یک سیستم تحت لیسانس آمریکا بوده و روی انواع دستگاه های پمپ و مخزن دار اسمزی میتوانید پرچم آمریکا را مشاهده کنید و این به معنی آمریکایی بودن دستگاه ها نیست.


بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران تایوانی اصل بوده و از کمپانی مینروا تایوان Taiwanese Minerva تولید و عرضه میگردد. تصفیه آب مینروا با بهره گیری از فیلترها و قطعات درجه یک تایوانی در چهار مدل اصلی شش مرحله ای، هفت مرحله ای،هشت مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار و هشت مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز توسط نمایندگی فروش تصفیه آب تصفیه آسا عرضه و به فروش میرسد.


نکته مهم دیگری که قبل از خرید دستگاه آب تصفیه کن میبایست در نظر بگیرید گیاهی بودن فیلترهای تصفیه آب تایوانی است. فیلتر تصفیه آب تایوانی مینروا Minerva با بهره گیری از کربن گیاهی تولید شده از پوسته نارگیل کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را دو چندان مینماید در صورتی که برندهای معتبری همچون سی سی کا cck و سافت واتر soft water این کیفیت فیلترهای کربنی را نداشته و مونتاژ ایران قطعات چینی در بازار عرضه میگردند. در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا مورد دیگری که ذکر شده است این است که خدمات پس از فروش فروشگاه عرضه کننده انواع آب تصفیه کن حتما در نظر گرفته شود. بسیاری از دستگاه تصفیه آب دیجی کالا بدون گارانتی و فقط با گارانتی سلامت فیزیکی عرضه میگردند. با این حال دستگاه های تصفیه آب مینروا عرضه شده توسط شرکت تصفیه آسا دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات به مدت 12 ماه هستند و کاملا از طرف تصفیه آسا پشتیبانی میگردند.


امکان تست و بررسی آب آشامیدنی تصفیه شده و پرداخت پس از نصب نیز از نکات مهمی است که جزو خدمات ارزنده شرکت های معتبر تصفیه آب محسوب میشود. شما عزیزان پس از ثبت سفارش خرید اینترنتی تصفیه آب تنها کافیست منتظر زمان نصب دستگاه شوید. پس از نصب دستگاه سختی آب آشامیدنی بررسی شده و زیر 100 به شما تحویل خواهد شد و پس از آن پرداخت توسط مشتری صورت میگیرد.


قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی عرضه شده توسط تصفیه آسا برخلاف دیگر شرکت های تصفیه آب دارای گارانتی قیمت نیز هست. به این صورت که شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری محصولات برند مینروا تایوان در سراسر ایران بوده و قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا برای تمام مشتریان سراسر ایران مقرون به صرفه و اقتصادی است ضمن این که قیمت آب تصفیه کن خانگی در سراسر ایران یکپارچه بوده و فروشگاه های تصفیه آب مینروا قیمت های متفاوتی ارائه نمیکنند تا مشتری با خیال آسوده خرید خود را انجام دهد.